4 Nisan 2009 Cumartesi

aaaman bre

selam sadece boşluk dolsun diye diye diye diye diye diye diye
copy paste değil alın teli
bazen sapıtıp saatler boyunca
var olmayan şeyleri konuşmak gülmek eğlenmek geliyor
sonra zamanı düşünüp kötümser oluyorum
bir iyi bir kötü dönüp duruyorum dünya gibi
peki dünya dönmüyorsa ama dönmesi daha iyi gibi
bir sürü kişi dönmesi ile ilgili şeyler yazmış boşa gitmemeli
düşünmeli bir kere
ya bildiklerimiz yanlışsa sırf üstüne birçok para verilmiş diye bu gerçek diyorsak
insan beynini zorlamak çok kolay
zorlamak derken neyi kastteğimi iyi biliyorsunuz ya da bilmiyorsunuz
umarım bu yazılara ulaşan ilk insan
benim umarımlarımla sıkılmaz ve düzgün bir kafayla okur
ama burda düzgün derken ne dediğimi biliyorsunuz
türkiyede hikaye yazmak çok zor
çünkü herşeyi açıklayan bir tabela yapmak gerekiyor insanlar anlamıyor
neden böyle dedim devlet gibi bir oluşum böyle yapıyor
devlet yapıyorsa doğrudur
o halde deneme yapalım mı?
meraba ben bu yazıları yazan adamın düşüncelerinin yazıya dönüşmüş haliyim.
ben derken kenidini yazıları derken yazdığı şeyleri düşünce derken kafasında oluşan imgeleri dönüşmüş derken form değiştirmeyi
haliyim derken var olduğunu belirtmiş.
imgeleri derken yapıtları olduğunu derken derken
eh lan dayanamadım deliricem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum çok pis ehe