4 Nisan 2009 Cumartesi

şimdi çalan şarkının adı sing that song

meraba okur
bugüne kadar yazdığım yazılara baktım bugün
ne kadarda çok etklenmişim başkalarından
onların etkileri ile "tarz" oluşturmuş
size sunmuşum bu arada
bu yazdıklarımı sadece dost dediklerim okuduklarına göre
nasılsınız?
bugün farklı bir şeyler yapmayacak aklıma geleni yazıya geçiricem
çok sevdiğim saydığım vurduğum bir arkadaşımdan aldığım etki ile etki diyeyim işte her ne ise bu yazıyı yazıcam
çok heyecanlıyım ellerim titriyor uuu
uyandım
bugünde diğer günler gibi geçicek galiba hava kapalı ve sıcak
yemek yemeliyim çünkü midem diyor ki bana arkadaş bul
e severim midemi fast food alıp afiyet ile yiyorum bu sırada bir kaç sokak kedisi yavrusu üstüme saldırdı
işte gene başlıyoruz zar zor kaçtım
yemek yediğime göre haberleri öğrenmeliyim
"bugün trafik kedileri 10 insanın hayatını aldı"
"şehirdeki sokak kedileri insanlara saldırmaktan bıkmadılar"
"hükümet ani karar ile ev kedilerine casus insanlar yollamaya başlıcaklarını açıkladı"
her zamanki haberler.şu şehiri yapan kediler insanlara eziyet çektirmekten bıkmadılar
terörist hepsi
bi kaçını kuma gömüceksin bak bakalım bişi yapıcaklar mı?
bari televizyon izleyeyim
hımm en sevdiğim program başlamış
national aksiyon filmleri kuşağı
bugün afrikalı insanların kedi avlamalarını çekmişler aah
ne leziz kafasını kopardı ve yalanarak yiyor
keşke bizde onlar kadar güçlü ve büyük ağızlı olsaydık
uu saatede bakın yeni bir sevgili bulma zamanı
3.500 yıl önce mısırda keşfettiğimiz zamanı
çaldı kediler kendilerine göre ayarladılar ne kadar saçma
saat diyorlar hıh
neyse güzel bir hatun buldum ama benim gibi bir çok eleman var
onlarla kızı kim tavlar diyerek bahse girdim
ama kaybettim
ama yılmak yok
bugünlük bu kadar günlük uyuma vaktim geldi
kedilerden nefret ediyorum!
ne güzel oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum çok pis ehe